Published: 29-05-2025

Guidelines for the Development of Social Media Marketing Strategies

วรวุฒิ วชิรวรกุลชัย, บุญสม รัศมีโชติ รัศมีโชติ (Author)

173-184

Promoting and Developing of Good Citizens of Samut PrakanIn the Democratic Way, Center for the Development of Civic PoliticsKing Prajadhipok's Institute, Samut Prakan Province

ดร.ประทานพร อุ่นออ, นางสาวกัญฐณัฏ ฉลอง, วีรนุช สุทธพันธ์ (Author)

207-217

Artificial Intelligence for Elevating Accounting Tasks in Small and Medium Enterprises

เจนจิรา ถาปินตา, ทิพย์วรรณ์ ทนันไชย, ละเอียด ศรีหาเหง่า, พรนิภา จันทร์น้อย, นงลักษณ์ ธราวรรณ, กมลรส สุวรรณ (Author)

448-464

Marketing Factors Affecting Consumers’ Decision to Purchase New Town Housing Projects in Surat Thani Province

Marketing factors, Consumer decision-making, Housing projects

ภูรินทร์ สมปรีดา, Tasaneeya Buaphet, Suphattha Sombatsuk, Phurin Somprida, โสมรัณฎา รักรอด (Author)

1-13

Marketing Mix Factors Affecting Consumers’ Decision to Use the Construction Contractors’Services of The Million Construction Co., Ltd. in Phuket

นันทิดา อัมรักษ์, Mattanin Pengsakul, พัชรี เวทยา (Author)

14-25

Study on Increase Sales for CRC Thai Watsadu Co., Ltd., Yasothon Branch

ศิรินทิพย์ ชูรัตน์ (Author)

26-38

Attitudes and Marketing Mix Influencing Consumers' Purchase Intention of Fresh Dates in Bangkok and Its Vicinity

วิไลวรรณ โมมขุนทด, เสาวภา เมืองแก่น, บุญสม รัศมีโชติ, เมษาวดี สุขกรี (Author)

60-72

Factors affecting the decision to use the Agoda application for booking accommodation in Bangkok.

ธีระศักดิ์ เปี่ยมสุภัคพงศ์, ธีระรัตน์ เปี่ยมสุภัคพงศ์, พรพรรณ สุวรรณประทีป, ภัทราวุธ แก้วสถิตย์ (Author)

73-83

Factors affecting Consumers’ Purchasing Decision of Bearhouse Beverages in Bangkok.

ธีระศักดิ์ เปี่ยมสุภัคพงศ์, ฐิติพร กรัยวิเชียร, วารุณี มิลินทปัญญา, ภัทราวุธ แก้วสถิตย์, จุฑามาส อิงโพธิ์ชัย (Author)

84-94

Factors affecting the Customers’ Decision to Use Self-Service Laundry at Wash Xpress in Bangkok

ธีระศักดิ์ เปี่ยมสุภัคพงศ์, ธีระรัตน์ เปี่ยมสุภัคพงศ์, อุไรรัตน์ แย้มชุติ, ภัทราวุธ แก้วสถิตย์ (Author)

95-105

The Impact of Electronic Word-of-Mouth (eWom) Marketing on Purchase Intentions for Products and Services in Bangkok.

สุนทรีย์ สองเมือง, นัฏภัทร มั่นแพร, มณิรัช แต่งพงษ์สุข, สุนิสา สุบรรณรัตน์, เทวัญชนา หาญมนตรี, มลฤดี ยศศิริ, ฐาปานีย์ ศรีติสาร (Author)

116-125

Factors Influencing Purchase Intentions of Generation Z Through TikTok Application

นวมินทร์ อาจหาญ, ภาษิณี เบ็ญกาโต, พีระดา มูหะหมัด, พรปวีณ์ แก้วเก็บ, วาทิณี เย็นมี, รัญชริน ภิรมย์คง, สกุนตา บินเซาะ, ฐาปานีย์ ศรีติสาร, ปริตภา รุ่งเรืองกุล (Author)

126-136

A Study of Housing Purchase Decision-Making in Bangkok and               Metropolitan Areas

กิตติพร พูลสวัสดิ์, สุริมาศ นาครอด (Author); จันทราภรณ์ สีสวย (Translator); ชูใจ สุภาภัทรพิศาล, พัทธนันท์ ตั้งวรรณวิทย์ (Author)

137-147

Marketing Mix that affects the Intention to Purchase Electric Vehicleof Consumers in Nonthaburi Province

อาทิตย์ กร่างใกล้, ยุทธนาท บุณยะชัย (Author)

148-160

Marketing Mix Factors Influencing the Decision to Use Seafood Restaurant Services in Mueang District, Samut Sakhon Province

กิตติพร พูลสวัสดิ์ (Author); บุญสม รัศมีโชติ (Translator); นัทธ์หทัย อือนอก, พิสุทธิ์ พรหมมา (Author)

161-172

Factors Influencing the Purchasing Decision of Rabbit Brand Chemical Fertilizer among Rice Farmers in Surin Province

ธีระศักดิ์ เปี่ยมสุภัคพงศ์, สุกานดา โรจนประภายนต์, ฐิติพร เปี่ยมสุภัคพงศ์, ภัทราวุธ แก้วสถิตย์ (Author)

185-195

Marketing Mix Factors that Affect the Decision to Purchase Durian of Consumers in Lang Suan District, Chumphon Province

ศศิธร ศิวิลัย, เสาวภา เมืองแก่น (Author)

196-206

Service Quality of the Bank for Agriculture and Agricultural Cooperatives: A Case Study of Ao Luek Branch, Krabi Province

ฉวีวรรณ สุขช่วย, วสันต์ อินทร์จันทร์, ไวพจน์ ปัจฉิม (Author)

218-226

Enhancing Service Delivery of the Provincial Waterworks Authority, Ban Bueng Branch via LINE Chatbot and Customer Care OA in the Digital Age

เมษาวดี สุขกรี, ธนพร นักเคน, สุจารี สุทธยานานนทชัย, พลอยไพลิน เจียรโณรส, สุนิพันธ์ ศรีสุพจนานนท์ (Author)

227-248

The Influence of Service Quality Factors and Perceived Risk on Purchase Intention through Online Platforms of Customers in Bangkok and its Metropolitan Area

กฤษดา ชลาลัย, กุลธิดา พับขุนทด, เสฎฐพัตน์ โทดา, รัชตา ประทุมเมือง, บุญอนันต์ ลัดหนองขี, ฐาปานีย์ ศรีติสาร, Wipada Srimuang (Author)

257-268

The Influence of Attitude, Health Consciousness, Environmental Concern, and Perceived Product Quality on Customer’ Purchase Intentions of Organic Products in Bangkok

ณัฐชยา บุรโกเสส, รักษิณา สุริยะ, ฉันทรุจี เสนาไทย, สิริมา มะนาวหวาน, ฐาปานีย์ ศรีติสาร, ทัศนา หงษ์มา หงษ์มา (Author)

269-278

The Impact of Technology Acceptance on Satisfaction in Receiving Services at the Educational Service Center, North-Chiang Mai University

ลลิตา ปิงพยอม, พงศ์ศิริ คำขันแก้ว (Author)

279-290

The Adoption of AI Technology in Police Station Services: A Case Study of    Nongchok Metropolitan Police Station

ภนิดา โพธิ์เกษม, เฉลิมพล นุชอุดม (Author)

291-305

Participation of Civil DE fence Volunteers in Disaster Prevention and Mitigation Operations, Chachoengsao Municipality, Mueang Chachoengsao District, Chachoengsao Province

ภนิดา โพธิ์เกษม, สุวัจ รชตวัฒนกุล , สนใจ รชตวัฒนกุล (Author)

306-319

Application of Social Media for Public Relations of Boonlert Barber Shop

ศักดิ์สิทธิ ศรีชื่น, กานต์ ปุยสาลี, วิภพ อินทรแพทย์, ปิยะวัฒน์ นาคเงิน, พุทธินันท์ นาคสุข (Author)

320-330

The Satisfaction to Government's Policy on Providing Facilities toDisabled Person in Nakhon Pathom Province

ภัทรา เวชสวรรค์, เฉลิมพล นุชอุดม, พรเทพ สูติปัญญา (Author)

331-341

People Expectations to Social Welfare Provision by Government Agencies in Rayong Province

ภัทรา เวชสวรรค์, สุวัจ รชตวัฒนกุล, สนใจ รชตวัฒนกุล (Author)

342-356

A Study of Company Employees' Satisfaction, Knowledge, and Perception of Tax Benefits Related to Online Personal Income Tax Filing in Lat Krabang District

ภคมน เจริญสุข, พิชญดา มหาสุด, อรจิรา อุสันเทียะ (Author)

357-373

Motivation Affecting Work Efficiency of Company Employees in Nonthaburi Province

ประทีป หมื่นหาญ, กุสุมา ศิลป์วิเศษสรรค์ (Author)

387-399

The Effectiveness of Chat GPT in Self-Preparation for the Chinese Proficiency Test

อารีภา ธรรมเสถียร (Author)

400-410

Factors Affecting Consumers’ Decision to Purchase Residential Properties with Product Innovation in Nonthaburi Province.

ธีระยุทธ์ ขุนศรีแก้ว, สมนึก การีเวท (Author)

411-426

Factors Affecting the Quality of Life Insurance Services at AIA Company Limited, Mueang District, Chumphon Province

นรารัตน์ เกื้อทอง, นันทกานต์ พิทักษ์วงศ์, กิตติศักดิ์ ศรีไพโรจน์ (Author)

427-435

The Effect of Lean Strategic Cost Management on Revenue Increase and Cost Reduction of Thai Listed Companies Engaged in Manufacturing

จรีรัตน์ พลไชย, ปรียานุช กิจรุ่งโรจน์เจริญ (Author)

436-447

Macroeconomic Economic factors affecting the sale volumes of auto leasing of H Company Limited

ชนะชล ปิยะโสภาสกุล, ศิริขวัญ เจริญวิริยะกุล (Author)

465-477

To study and analyze the relationship between ethical factors and stakeholder responsibility with the financial performance of organizations.

พัทธ์ธีรา จิรอุดมสาโรจน์, เพ็ญจันทร์ แสงอาวุธ, อรจิรา อุสันเทียะ (Author)

478-488

Behavior and Factors Affecting High-Risk Asset Investment among Generation Y in Lampang Province

สคราญนิตย์ เล็กสุทธิ์, อโนทัย เทพปัญญา, พฤกษา พึ่งจิตต์ประไพ, ชยุต อินสุวรรณ, สุรชัย ธรรมทวีธิกุล (Author)

489-500

Accounting professional competence and ethics of accountants in Nonthaburi Province

ณิชาภา เอี่ยมปรัชญา, สุพัฒนา นาคประดิษฐ์, พรรณเพ็ญ สิทธิพัฒนา (Author)

501-515

The Influence of Accounting Information Systems and Cloud Computing on the Performance of Accounting Firms: A Moderating Effect Analysis

ศิริวัลย์ จันทร์แก้ว, วัฒนา เสรีคุณาคุณ, สมชาย เลิศภิรมย์สุข, สุภาณี อินทน์จันทน์ (Author)

516-528

Knowledge and Understanding Influence the Values and Attitudes toward Artificial Intelligence (AI) of Accounting Professionals

พรทิพย์ สุขจำลอง, สุขมงคล เลิศภิรมย์สุข, เรืองโรจน์ สุขะวิริยะ (Author)

529-538

Factors Affecting the Debt Situation of Farmers in Phraya Banlue Subdistrict     Administrative Organization, Lat Bua Luang District, Phra Nakhon Si Ayutthaya Province

ภนิดา โพธิ์เกษม, สุวัจ รชตวัฒนกุล, สนใจ รชตวัฒนกุล (Author)

539-550

Cash Flow and Financial Ratios on the Performance of Companies Listed on the Stock Exchange of Thailand

วิภาวดี คูณวงศ์, ประทุม วงษ์วีระกุล, จำนรรจ์ หลงกระจ่าง (Author)

603-614

Influence of the Composition of the Board of Directors on the Performance of Listed Companies in the Stock Exchange of Thailand

วิภาวดี คูณวงศ์, ศศิณา สมเดช, อรจิรา อุสันเทียะ (Author)

615-626

The Relationship between Good Corporate Governance and Performance of Listed Companies in the Stock Exchange of Thailand

กัญญาวีร์ วงค์เสือ, ภคมน เจริญสุข, ชัยรัตน์ พรมนาง (Author)

627-638

Corporate Governance, Financial Structure and Sustainable Social Responsibility with the Profitability of Listed Companies in the Stock Exchange of Thailand, Resource Group

ภนิดา โพธิ์เกษม, พัทธ์ธีรา จิรอุดมสาโรจน์, พิชญาดา มหาสุด (Author)

639-649